دانشجویان خوزستان باید بتوانند نیاز صنعت را پاسخ دهند

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار آی تی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
itnewstechnology
19:32
دو شنبه 27 فروردين 1397

 

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای که گام های بلندی را بردارد، آثار و برکات آن به همه استان ها می رسد. توصیه هایی که به همه ما داشتند این بود که به دنبال رشته های ثابت نیستیم و بر اساس بازار کار باید رشته ها تعریف و بعد هم انعطاف پذیری آنها را افزایش داد.

علوی تصریح کرد: ماشین های اروند، جوش، آی. تی، فضای و مجازی و سایر نیازهای بازار مواردی هستند که باید به آنها توجه کنیم. دانشجویان خوزستان باید بتوانند نیاز صنعت را پاسخ دهند و در مقابل این همه صنایع و بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای خوزستان گفت: تقویت آموزشکده دختران در دستور کار است و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات خوبی است که به خوزستان اختصاص دادند.

علوی بیان کرد: ارتقای جایگاه خوابگاهی دانشجویان از رتبه پنج به دو یا حتی یک از جمله برنامه های این سفر است که در سال جاری محقق می شود. تجهیز کارگاه ها نیز از دیگر رهاوردهای سفر رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور الست است

وی عنوان کرد: ۱۸ رشته تکنسین های سرچاهی است که جدیدا به رشته های ارائه شده در آموزشکده های ما افزوده شده است. یکی از برنامه های خوب این بود که با احساس نیاز و بر اساس آمایش سرزمین و بازار کار استان می توانیم رشته های جدید را راه اندازی کنیم. در زمینه رفاهی، آموزشی و مسائل فرهنگی، تأکیدات ویژه ای داشتند و خدمات دانشجویی هم مهم است.

 

https://www.mehrnews.com/news/4272373/


تعداد بازدید از این مطلب: 93
بازدید : 93

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود